Wiosna i lato w TATUUM to tęsknota za koktajlami, dalekimi podróżami i minimalistyczną formą. Jest lekko i kolorowo. Wśród tkanin pojawiają się len, gotowana wełna czy bawełna, wykorzystane w odsłonach marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Kolekcja obfituje również w delikatne pastele – blade błękity czy pudrowe róże, które doskonale odpowiadają zainteresowaniom i oczekiwaniom klientek i świadomych mody konsumentek. Całość uzupełniają granaty, nasycone turkusy i koral – barwy charakterystyczne i wyróżniające TATUUM.
MARIA SADOWSKA I JULIA PIETRUCHA AMBASADORKAMI TATUUM
TATUUM ma zaszczyt przedstawić kampanię „W Mojej Naturze” i zaproszone do współpracy wyjątkowe kobiety:
Marię Sadowską i Julię Pietruchę, które swoją pracą i stylem życia uosabiają wartości wyznawane przez TATUUM od początku istnienia marki.
Marka TATUUM, jak żadna inna, rozumie naturę kobiet. Kobiecość, naturalność, wygoda, ponadczasowość i bezkompromisowa jakość to główne filary, na których opiera się historia marki. Marka dba, aby każda „kobieta TATUUM” zawsze czuła się wyjątkowo, lekko, komfortowo i swobodnie, niezależnie od okazji, niezależnie od sylwetki i niezależnie od wieku. Tak jest również i tym razem.
Wiosna i lato w TATUUM to tęsknota za koktajlami, dalekimi podróżami i minimalistyczną formą. Jest lekko i kolorowo. Wśród tkanin pojawiają się len, gotowana wełna czy bawełna, wykorzystane w odsłonach marynistycznych, etnicznych i tropikalnych – inspirowanych naturą i wpisujących się w aktualne trendy. Kolekcja obfituje również w delikatne pastele – blade błękity czy pudrowe róże, które doskonale odpowiadają zainteresowaniom i oczekiwaniom klientek i świadomych mody konsumentek. Całość uzupełniają granaty, nasycone turkusy i koral – barwy charakterystyczne i wyróżniające TATUUM.
W tym sezonie marka TATUUM zaprosiła do współpracy dwie świadome artystki, spełnione kobiety, które żyją pasją. Muzyk i reżyserka Maria Sadowska, autorka wielokrotnie nagradzanego filmu “Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, trenerka w programie „The Voice of Poland” jest charakterna, zdecydowana i silna. Podobnie jak TATUUM, zawsze wybiera drogę pod prąd – ciekawszą, pasjonującą i złożoną, a jednocześnie dającą wiele satysfakcji. To sprawiło, że stała się idealną ambasadorką marki, jak również twarzą wyjątkowej kolekcji specjalnej Maria Sadowska x TATUUM, która obfituje w mocne kolory (dostępna w sklepach TATUUM od marca).
„Jeśli chodzi o jakość, jestem bezkompromisowa. Tak w kinie – co widać w reżyserowanych przeze mnie obrazach, jak i w modzie. Dlatego przyjęcie propozycji TATUUM i wystąpienie w kampanii, w roli ambasadorki nowej kolekcji, było dla mnie nie tylko wyróżnieniem, ale przede wszystkim naturalnym wyborem, który sprawił mi dużą przyjemność. Te same wartości leżą w mojej naturze, to coś absolutnie zgodnego ze mną, z moim wnętrzem i tym, jak chcę być postrzegana jako kobieta” – podkreśla Sadowska.
„Zdecydowałam się na współpracę z TATUUM, bo to marka, która od lat trzyma ten sam, wysoki poziom. Choć nie przywiązuję wielkiej wagi do strojenia się, ponad wszystko cenię jakość, wygodę – a w ubraniach TATUUM czuję się swobodnie. W obecnych czasach, gdy panuje fast fashion, do branży wkradło się marnotrawstwo, brak szacunku dla środowiska. Wymieniamy garderobę co sezon, a czasy kiedy nosiło się ulubione rzeczy latami, odchodzą w niepamięć. Mam nadzieję, że dzięki naszej współpracy to może się zmienić u mnie, ale być może również u innych.” – dodaje druga z bohaterek kampanii, Julia Pietrucha, wokalistka, aktorka i podróżniczka, której debiutancka płyta “Parsley” zdobyła serca amatorów delikatnych melodii i ukulele. Jej pozytywna energia i chęć rozpoczynania ciekawych projektów, stawiania czoła przeciwnościom i wychodzenie poza komercyjne ramy narzucane przez showbiznes, uwydatniają jej naturalność i szczerość, co sprawia, że jest doskonałą bohaterką kolekcji specjalnej Julia Pietrucha x TATUUM, pełnej lnu i nadruków z motywem liści (dostępna w sklepach TATUUM od maja).
Oprócz kolekcji specjalnych, sygnowanych swoim imieniem, obie artystki promują całą wiosenno-letnią kolekcję, której częścią, obok charakterystycznych dla marki prostych linii, są nowe architektoniczne detale konstrukcyjne widoczne w bomberkach, parkach, klasycznych trenczach, spódnicach ołówkowych i w kształcie litery A, męskich w stylistyce garniturach i przedłużonych w formie marynarkach.
Kolekcja TATUUM na sezon wiosna/lato, to komunikat skierowany do współczesnej, aktywnej i spełnionej kobiety. Została zbudowana na kluczu kolorów, które się uzupełniają, co daje możliwość tworzenia wielu stylizacji w ramach jednej kolekcji.
TATUUM to również kolekcja męska, tworzona według tej samej filozofii produktowej, z naturalnych tkanin i z zachowaniem najwyższej jakości wykończenia.
O marce TATUUM
TATUUM od początku istnienia kieruje swoją filozofię do osób aktywnie realizujących swoje pasje, szczerych, otwartych, empatycznych, lubiących naturę i naturalność. TATUUM to nie chwilowa moda, ale projekty, które dzięki uniwersalnym fasonom i wysokiej jakości pozostają z klientami przez wiele sezonów. Marka TATUUM, jak żadna inna, rozumie kobiece potrzeby, z tego też powodu aktywnie wspiera i angażuje się w ważne wydarzenia społeczne, a jej projekty często służą jako nośnik sztuki lub haseł podczas ważnych dyskusji społecznych.