Wiosenne nowości SiNSAY właśnie poszerzyły się o dziesiątki kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. Jako pierwsze przetestowały je influencerki @amelia.szczepaniak, @klatex i @basia_be, które na potrzeby kampanii wcieliły się w rolę modelek.
Wiosna w SiNSAY to nie tylko moda dla każdego, ale też kosmetyki i produkty do makijażu, które powstały w odpowiedzi na aktualne trendy. Widać to po najnowszej, kipiącej kolorami kampanii, w której w rolach głównych wystąpiły popularne influencerki: @amelia.szczepaniak, @klatex i @basia_be. Dziewczyny na potrzeby zdjęć zaprezentowały się w wiosennych makijażach, współgrających z ich naturalną urodą i stylem. Wzrok przykuwają świeże kolory, rozświetlona cera i błyszczące usta, czyli hit tego sezonu. Nie brakuje nawiązań do trendów z wybiegów, takich jak barwne makijaże, który uzyskano dzięki paletkom mocno napigmentowanych cieni.
W sesji wykorzystano makijażowe produkty SiNSAY, takie jak wygładzająca baza pod makijaż, paletki do konturowania i rozświetlacze. Wiosenne nowości urodowe to jednak znacznie więcej, co widać po bogatej ofercie kosmetyków do pielęgnacji. Uwagę zwracają produkty inspirowane słodkościami: od apetycznych maseczek do twarzy Sweet & Cute przez ciasteczkowy peeling do ciała po owocowe kule do kąpieli. Zwolenniczki efektu migoczącej skóry docenią brokatowe mgiełki do ciała, wyróżniające się atrakcyjnymi kompozycjami zapachowymi. W kolekcji znalazły się też podstawowe produkty, których nie może zabraknąć na łazienkowej półce, takie jak płyn micelarny, kosmetyki do oczyszczania i pielęgnujące toniki.
Nowa kolekcja SiNSAY jest już dostępna w wybranych salonach marki