Sizeer w nowym sezonie przygotował kampanię, w której pokazuje jak zostać „bohaterem ulicy”. Przewodnikami po świecie streetwearu są: Outman, Outfoot i Outfit – trójka Street Heroes, którzy pokazują co, jak, gdzie i dlaczego kupić, aby zaistnieć na ulicach miast. Kampania obejmuje zasięgiem Polskę oraz kraje regionu CEE, a opiera się na komunikacji w profilu media mix.
Nowa kampania, to pierwsza odsłona działań zaplanowanych na 2019 rok przez sieć multibrandową. W oparciu
o platformę komunikacji Street Heroes – This is how we do it, kampania, w różnych wymiarach, obejmuje wszystkie rynki, na których obecna jest sieć Sizeer i trwać będzie do połowy maja. Na jej podstawie multibrand przemyca najważniejsze wartości sieci, a robi to w sposób angażujący odbiorców na wielu płaszczyznach, po których przewodnikami są postacie Street Heroes: Outman, Outfoot i Outfit. Bohaterowie kampanii pokazują jak korzystać z nieskończonych możliwości wyboru i tworzenia streetwearowych stylizacji. Dzięki temu, każdy stanie się pewnym siebie STREET HERO. This is how we do it! – mówi Sizeer.