Świat Torebek to firma zajmująca się sprzedażą toreb damskich oraz portfeli damskich i męskich, zarówno ze skóry naturalnej, jak i tworzyw syntetycznych. W swojej ofercie posiada wiele różnorodnych modeli w pojedynczych egzemplarzach, co sprawia, że każdy z nich jest unikatowy. Świat Torebek współpracuje z wieloma polskimi oraz zagranicznymi dostawcami, aby jak najlepiej trafiać w oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

  • Świat Torebek to firma zajmująca się sprzedażą toreb damskich oraz portfeli damskich i męskich, zarówno ze skóry naturalnej, jak i tworzyw syntetycznych. W swojej ofercie posiada wiele różnorodnych modeli w pojedynczych egzemplarzach, co sprawia, że każdy z nich jest unikatowy. Świat Torebek współpracuje z wieloma polskimi oraz zagranicznymi dostawcami, aby jak najlepiej trafiać w oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.
  • PODCZAS GDY MODA I TRENDY STALE EWOLUUJĄ, STRADIVARIUS STAWIA NA PONADCZASOWO STYLOWĄ PEWNOŚĆ SIEBIE. MARKA PRZEKSZTAŁCA NAJŚWIEŻSZE TRENDY W UBRANIA, KTÓRE POZWALAJĄ ZAWSZE I WSZĘDZIE WYRAŻAĆ SIEBIE W NAJBARDZIEJ KOMFORTOWY SPOSÓB. Stradivarius, pierwotnie rodzinna marka mody damskiej, dołączył do Grupy Inditex w 1999 roku. Kreatywne zespoły projektantów marki napędzają zmianę i przenoszą panujące trendy w nowe, innowacyjne stylizacje, które zachwycają i inspirują.
  • Pull&Bear rozpoczął działalność w 1991 roku z jasno określonym powołaniem jako międzynarodowa marka, ubierająca ludzi młodych, zaangażowanych w swoje najbliższe otoczenie i lokalną społeczność. To osoby ubierające się swobodnie, unikające stereotypów, które chcą czuć się dobrze w swoich ciuchach. Właśnie dla nich Pull&Bear sięga po międzynarodowe trendy i łączy je z tym, co się nosi na ulicach i w klubach, aby ostatecznie zreinterpretować i dopasować je do własnego stylu, tworząc wygodne, łatwe do noszenia ubrania, zawsze w najlepszej cenie. Pull&Bear rozwija się wraz ze swoją klientelą, zawsze uważnie śledzi najnowsze technologie, ruchy społeczne, nurty w sztuce i muzyce. Ta postawa odzwierciedla się nie tylko w projektach odzieży, lecz także w samych sklepach, zainspirowana mitycznym, kalifornijskim miastem Palm Springs, oferta naszych produktów jest nieustannie odnawiana. Należący do Grupy Inditex (Zara, Pull&Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho, Zara Home i Uterqüe), Pull&Bear jest obecny na 76 rynkach ze swoją siecią ponad 970 sklepów i sklepem internetowym.
  • Marka OCHNIK gości na polskim rynku od przełomowego roku `89, a więc już od ponad 25 lat. Nasza historia bierze swój początek od skromnego pragnienia posiadania skórzanej kurtki, które z czasem przerodziło się w wielkie marzenie o rodzinnym przedsiębiorstwie zdobywającym uznanie dzięki wyrobom najwyższej jakości. Obecnie OCHNIK to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek oferujących galanterię i odzież skórzaną. Szlachetne skóry, niepowtarzalne wzornictwo, perfekcyjne wykończenie oraz doskonała jakość to cechy wyróżniające produkty OCHNIK. Naszą ambicją jest tworzenie marki modnej, nowoczesnej i rozpoznawalnej. Wizerunek i prestiż budujemy jednak nie tylko w oparciu o produkty, ale także o miejsca, w których są oferowane, ludzi, którzy je tworzą i sprzedają, a przede wszystkim o wyznawane wartości i kulturę Firmy. Ponad wszystko cenimy uczciwość, dbałość o ludzi oraz społeczną odpowiedzialność, dlatego przykładamy najwyższą wagę do wspierania tych, którzy tej pomocy potrzebują.
  • New Yorker należy do liderów europejskiej branży odzieżowej w segmencie Young Fashion. Posiada ponad 1000 lokalizacji w więcej niż 40 krajach na świecie, w których oferuje swoim wymagającym klientom najnowsze trendy w modzie. Szeroki i zróżnicowany asortyment podzielono na znane marki własne FISHBONE, FISHBONE SISTER (odzież sportowa i streetwear) AMISU i SMOG (styl klasyczny i odzież wieczorowa) jak również CENSORED (bielizna i stroje kąpielowe). Dla dopełnienia całości looku, New Yorker oferuje linie ACCESSOIRES, pełną wyróżniających się dodatków. Kolekcje prezentują olbrzymi wybór asortymentu, który każdego dnia jest uzupełniany o nowe, atrakcyjne produkty. Z New Yorker żaden trend Cię nie ominie. Zgodnie z mottem „Dress for the moment“ znajdziesz tu perfekcyjny outfit na każdą okazje.
  • Marka MOHITO to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie, świadomych swoich atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu. Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. W rzeczach Mohito dobrze wygląda się zarówno w pracy, jak i po godzinach. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO jest dostępna w ponad 280 salonach w Polsce i za granicą.

Ułatwienia dostępu