Reserved to odpowiedź na potrzeby klientów poszukujących wielkomiejskiego szyku w ponadczasowym wydaniu. Kolekcje największej polskiej marki modowej są interpretacją wiodących światowych trendów, tworzone z uwagą na dynamicznie rozwijające się potrzeby jej odbiorców. Reserved jako lider w Europie Środkowej pozostaje marką pierwszego wyboru dla osób poszukujących funkcjonalnych i modnych stylizacji, idealnych nie tylko na co dzień, ale i okazje, które wymagają specjalnej oprawy.

  • W ofercie RESERVED dostępne są kolekcje dla mężczyzn i dzieci inspirowane światowymi trendami, w których odnajdziemy proste i klasyczne projekty, najmodniejsze kroje, a także oryginalne wzory dla odważniejszych odbiorców. RESERVED to polska marka odzieżowa oferująca najmodniejsze trendy dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Obecna na polskim rynku od 25 lat. W ofercie RESERVED dostępne są kolekcje inspirowane światowymi trendami, w których odnajdziemy proste i klasyczne projekty, najmodniejsze kroje, a także oryginalne wzory dla odważniejszych odbiorców. RESERVED to marka typu fast fashion – najnowsze modele dostarczane są do salonów co trzy tygodnie.
  • Sizeer kieruje się na miasto, bo najlepszy streetwear od kultowych brandów potrzebuje przestrzeni. To Ty tworzysz tę przestrzeń - miasto potrzebuje sneakerheadów, którzy stawiają na indywidualizm i różnorodność. Pomożemy Ci w tym. My wiemy jak. Od lat selekcjonujemy najlepsze sneakery, które dystrybuujemy w sieci salonów w ponad 130 lokalizacjach w Europie. Wybieramy tylko oryginalne produkty. We współpracy z takimi markami jak adidas, Nike, Puma, Reebok, New Balance, Vans czy Timberland tworzymy multibrand, dla którego „c-i-t-y” to najważniejsze litery alfabetu. Wpadnij do salonu Sizeer lub odwiedź sklep online, gdziekolwiek jesteś. Zainspiruj się. Czytaj wpisy na Sizeer.com, odpakuj historie butów w Unboxed Story By Sizeer, zobacz, co nowego w #SelectedBySizeer. Śledź nasze sociale i pobierz SizeerApp - bądź na bieżąco z nowościami i promocjami. Dołącz do SizeerClub i korzystaj do woli z klubowych rabatów. Bądź o krok przed innymi. Wybieraj streetwear i sneakery, które Cię wyróżnią. Ruszaj na miasto i bierz z niego to, czego potrzebujesz. RESPECT YOUR SHOES!
  • Marka Pawo posiada 30-letnią tradycję w kreowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Dzięki zdobytemu doświadczeniu, cały czas rozwija się i wychodzi naprzeciw zróżnicowanym potrzebom Klientów. Naszą pasją jest kształtowanie inspirującego i wyjątkowego wizerunku Klienta. Chcemy aby Klient czuł się wyjątkowo, dlatego oferujemy indywidualne spotkania z certyfikowanymi Doradcami Wizerunku, aby mogli zmienić swój wygląd, jak i poznać najważniejsze zasady dress codu. W kolekcjach stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną, jak i na smart casual. Chcemy aby szafa naszego Klienta była klasyczna, ale każdy mężczyzna musi posiadać tzw. „must have”. Jesteśmy marką modową podążającą za trendami, lecz pokazujemy je w bardzo subtelny sposób, aby Klient przez nas wystylizowany był w zgodzie z samym sobą. Od niedawna w salonach PAWO można znaleźć wyjątkową kolekcję dla młodych dżentelmenów – mini kolekcja PAWOkids, w skład której wchodzą garnitury, koszule oraz dodatki, czyli zaprojektowana tak aby móc skomponować pełną stylizację dla małego eleganta. PAWO, Twój Wizerunek – Nasza pasja!
  • TK Maxx to sieć sklepów oferująca szeroki wybór ubrań damskich, męskich, dziecięcych oraz butów, akcesoriów i dodatków dla domu modnych marek – wszystko w cenach do 60% niższych od regularnych cen sprzedaży w Polsce i na świecie. Koncepcja firmy opiera się na unikatowym modelu off-price, który polega na sprzedaży produktów znanych marek i projektantów w okazyjnych cenach. TK Maxx jest częścią spółki TJX Europe, która posiada obecnie 540 sklepów w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Polsce, Niemczech i Austrii. Spółką macierzystą jest TJX Companies, Inc. z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, posiadającą 4000 sklepów w 9 krajach.
  • Obecnie działa na 88 rynkach poprzez sieć ponad 2000 strategicznie zlokalizowanych w największych miastach sklepów. Wzornictwo Zary jest ściśle związane z potrzebami jej klientów. Specjalistyczne zespoły w sposób ciągły otrzymują informacje dotyczące wyborów klientów w każdym ze sklepów. Jest to aspekt, który inspiruje składający się z ponad 200 osób zespół kreatywny. Zara dąży do zrozumienia potrzeb swoich klientów i pomaga nadać kształt ich ideom, trendom i upodobaniom. Jej celem jest dzielenie w odpowiedzialny sposób pasji za modę wśród szerokiej grupy osób, kultur i pokoleń.
  • Piękno w czystej formie. Odnajdujemy piękno w naturalności. Podkreślamy jego czystą formę, szlachetny detal i kształt. Wydobywamy emocje, budzimy pożądanie, tworząc biżuterię najpiękniej wyrażającą Twój wewnętrzny blask. Kontynuując najlepsze jubilerskie tradycje, wytyczamy nowe kierunki. Współpracując z zaproszonymi artystami, stylistami i projektantami, nieustannie podejmujemy ryzyko estetycznych eksperymentów. Dlatego niezależnie od sezonu i panujących trendów nasze kolekcje i wzory stale cieszą się popularnością.