Szyk, ekspresja i elegancja w duchu lat 80-tych – tak najkrócej można opisać charakter najnowszej odsłony limitowanej linii MOHITO GOLD LABEL na sezon jesień-zima 2019. Wysmakowane wnętrza warszawskiego hotelu Bristol stały się doskonałym tłem, na którym fotografka Paulina Wesołowska ukazała piękno i ponadczasowość kolekcji.
Najnowsza kolekcja GOLD LABEL to inspiracja przepychem i wyszukanym stylem lat 80-tych. W tej propozycji marki MOHITO nie mogło zabraknąć charakterystycznych motywów tamtych lat, jak drapowania czy bufki. Znajdziemy je zarówno przy sukienkach i spódnicach, jak i na delikatnie lejących się bluzkach. Na pierwszy plan wychodzą także szlachetne odcienie fioletu – użyte jednak w formie akcentu, gdyż bazą tej linii jest wysublimowana i elegancka czerń. Tworząc linię GOLD LABEL projektanci skupili się na podkreśleniu piękna kobiecej sylwetki. Wśród wzorów znajdziemy więc zarówno te podkreślające figurę, jak na przykład długie sukienki, jak i te krótkie – doskonale eksponujące nogi. Nie zabraknie też dekoltów w serek, oraz romantycznych rozcięć na plecach i pięknych detali przy rękawach. Projektanci wykorzystali też bardzo romantyczny i kobiecy print kwiatowy, tu w chłodnej tonacji barw. Na uwagę zasługują też spodnie ze sztucznej skóry oraz piękne, brązowe sztuczne futro.
Całość kolekcji została utrzymana w wieczorowym duchu, dlatego wśród tkanin znajdziemy pięknie połyskującą satynę, czy też magicznie migoczące cekiny. Blask i dużą możliwość ekspresji zapewnią nam akcesoria. W linii GOLD LABEL nie zabraknie kryształków – od butów, poprzez biżuterię, skończywszy na szerokim pasku. Na uwagę zasługują również urocze mini-torebki, modne opaski na włosy oraz długie kolczyki. Całość stylizacji dopełniają szpilki lub kozaki do połowy łydki.