Restauracje Subway® dodają trzy wrapy do swojej oferty, aby zapewnić klientom jeszcze więcej możliwości wyboru w porze lunchu. Ofercie towarzyszy promocja letnich, mrożonych kaw.
Wrapy na stałe wpisały się w menu restauracji Subway jako alternatywa dla sandwiczy oraz sałatek. Wraz z nową kampanią, pojawiają się one jednak w zupełnie nowej odsłonie, która szczególnie urozmaici ofertę marki. Tortille, pomidorowo-bazyliowa lub szpinakowa, wypełnione podwójną porcją składników, z dodatkiem świeżych warzyw i aromatycznych sosów, tworzą sycący posiłek. Nowe wrapy w rozmiarze XL pozostaną w stałej ofercie restauracji.
Letnie odsłony mrożonej kawy.
Także oferta kawowa restauracji Subway nieustannie się rozwija. W poprzednim kwartale klienci mogli spróbować nowego wariantu o smaku prażonego orzecha laskowego. Wraz z nadejściem lata, do menu wkroczyły orzeźwiające kompozycje. Mrożona kawa kokosowa to propozycja dobrze znana z poprzednich sezonów, która niezmiennie cieszy się ogromnym powodzeniem wśród klientów. W tym roku Subway równolegle promuje zupełnie nowy wariant mrożonej kawy – jeżynowy, zapewniający owocowe orzeźwienie podczas upalnych dni.